onsdag 29 oktober 2008

Amy fick barn i lördags... jag visste inte det för att ja jag inte har NBC för att jag bor i det här skit landet Sverige. Ungen heter Archie... kul namn.

Amy Poehler and husband Will Arnett welcomed their first child, son Archie
Arnett, Saturday, her publicist confirms. "He is 8 lbs. 1 oz.," rep
Lewis Kay said in a statement. "Amy, Will and Archie are all healthy and resting comfortably.

"Seth Meyers, broke the news to viewers, announcing that Poehler's chair was empty because she was "having a baby."
Special guest Maya Rudolph and current cast member Kenan Thompson then serenaded Poehler with a custom rendition of "Can't Take My Eyes Off You."



Will & Amy har varit med i många, många saker och ofta tillsammans och när dom var med i Blades Of Glory så gjorde dom en intervju till DVD:n och där pratar dom om barn och sånt ;)

Men jag har ju ett tråkigt liv så, lever SNL livet så bra som det går från "underbara" Sverige.
Kan ju säga lite vad jag själv har gjort idag, var i stora staden med Sofia och köpte ett par jeans, och hon ett par Converse + Popcorn. woho.

Idag släpptes biljetterna till Baby Mama ;) så har även köpt det, har redan sett filmen runt 10 gånger men det kan ju vara trevligt att se den på bio, eller det känns ju mer real då, eller något.
Jag frågade om man kunde få köpa en plansh, ni vet dom här film sakerna som det finns sjutton tusen av på varje biograf, och dom har massa mer på lager.
Ja, varför skulle man?
Plansherna mår ju mycket bättre i en sopphög, ja precis.

Men nu ska Emman sova, hare fest.

Inga kommentarer: