onsdag 18 februari 2009

Mohahha, jag ska inte lägga upp ett SNL klipp 8D
Är sjukt trött... imorgon är det NO redovisning och musikprov för min del... kommer köra lite improv på båda, hah, kan inget. synd.
Flambo har lagt upp en ny låt, Abbi, beroendeframkallandelåt <3

Vi jobbar med I- och U-land på SO:n, man ska fördjupa sig inom ett i- och ett u-land, jag valde Kambodja och USA... inte smart! det finns så sjukt mycket saker om USA, och Kambodja är det bara synd om.
+ Jag, Hampus, Makram, Zoran och Oskar sitter uppe vid bilden och jobbar hela tiden av alla andlednignar, men vi säger alltid till om det och jobbar, allafall så har det blivit så att jag tror att vi har missat pappret om vad man ska ha med... synd, jag har lärt mig as mycket och det kommer kanske bli att man ska kunna typ BNP och HDI.
Men nu är jag bäst på USA och Kambodja, men sjukt dåligpå svenska. mohihih.

Öh här är en länk till "Abbi" ;)
http://www.flamboyantbella.com/music/page/abbi/

Hejdå puss och kram.

Inga kommentarer: